HTML

szixti's blog : )

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2009.05.10. 15:19 szixti

Ez a hét...

Újra itt ; )

Olyan egy hétben volt részem, hogy... Csak a hétfői napomról szólhatna vagy egy oldal... Kegyetlen egy hétfő volt! Van úgy, hogy minden összejön, vagy éppen semmi sem! Ez a napon, nálam mindkettő teljesült... Úgy kezdődött, hogy reggel mentem vizsgázni. Mivel az egyetem eléggé kiesik a belvárosból, így nemsokmindennel lehet megközelíteni (konkrétan csak 3 busz jár arrafelé, s más nem). De ahonnan én jövök, onnan csak egy busz jár... A 40A. S mostanában ez a busz úgy gondolja, hogy nem jön mindig, pedig állandóan tele van a busz! Szal elindultam a vizsgára, hogy jóval előbb odaérjek, de mivel vagy 25 percet kellett várni a buszra, majdnem lekéstem a vizsgám is. A vizsgáról egyébként, meglett! Ez olyan vizsga volt, hogy csak ketten voltunk bent a tanárral, s számítógép előtt kellett megcsinálnom a feladatot, amit kihúztam. Valójában ez felénk inkább egy zh-nak számít. S igazából nem tudom, hogy hányast kaptam, mert beszélgettem a tanárral (P.H.) egy picit. Kérdezte, hogy merre tanulok Magyarországon? Pedig ő csak annyit tudott, hogy Erasmusos vagyok. Szal látszik rajtam, s valszínűleg hallatszik is az akcentusomon, hogy magyar vagyok : ). Aztán délután még vissza kellett mennem a suliba, s ahogy belépek az ajtón, a rácsok közé beakad a cipősarkam... Vicces volt, ahogy próbáltam kiszedni! De csak egy osztrák srác jött a lépcsőn akkor, de ő bezzeg nem segített, csak furin nézett! Nembaj, én már akkor is nevettem helyette! : D Aztán véletlen összefutottam a kedvenc tanárommal ; ) Este meg elnéztünk RideClub-ba egy-két órát! Tényleg nem többet, mert hiába vannak már vizsgáim, még óráim is éppúgy akadnak! A clubban pedig a dj-nek meg szerelmi bánata lehetett, mert szinte csak depis-szerelmes számokat játszott... Ez kevésbé tetszett, mert mostanság nem hatnak meg ezek a számok. Nah, háát más hangulatom van... Háát jópár gondolatot kihagyva, de ilyen volt a hétfő.

Hogy mi minden történt még? A héten pedig kaptam egy számomra meglepő e-mailt. Innen --> "A HVG Online oktatási portálja vagyunk, az eduline.hu." S nemsokára meg is látjuk, hogy mi fog ebből kisülni ; )

Egyébként továbbra is szorgosan járok a suliban, pl csüt-n 10-16 között csak egy blokkos órám volt... De legalább egy érdekes óra volt! : ) Aztán a "Ktgszámításos" gyakorlaton LP feladatokat oldottunk meg! Elég furinak tűnt elsőre a feladat megoldási menete. Mi kicsit máshogy tanultuk a lineáris programozást. Mondtam is a tanáromnak, hogy mi így, meg így csináltuk, de igazán nem értette, hogy miért? Azért nekem opkut-s elméletből és gyakorlatból igazán hiányom nincs (ezt az a sok-sok emberke is igazolhatja, akiket tanítottam, ugye? :)), így a Hausübung megoldásánál mindkét féleképpen megcsináltam a feladatot, direkt a tanárom kedvéért. Most meg várom a fejleményeket, hogy mit szól majd hozzá. : )

A héten volt Stammtisch megint... Most viszont kihagytam, mert a fáradtság legyőzött! Néha muszáj egy picikét pihenni is! S előre pihentem egyet, mert május 7-n szülinapoztunk egyet az ország legnagyobbnak mondott bulihelyén, a Prater Dome-ban. S a szülinapos kapott ám egy kis gyümölcstortát ám! ; )

Egyik késő délután jártunk a Prater-ben (azaz Vidámpark) egy kis kikapcsolódásképpen. Fel is ültünk egy nagy kerékre! Lentről ilyen volt a kilátás -->

S fentről meg ilyen -->

A lényeg, hogy szép volt a város ilyen magasságban, s naplementekor!

 

Mostanság meg szorgosan tanulok, mert szerdán lesz egy elég nehéz vizsgám... Hmm.. nem is tudom, hogy mi lenne a jobb? Túl lenni rajta, vagy nem?!

Amint tudok, majd jelentkezem! Csók :*

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szixti.blog.hu/api/trackback/id/tr491112183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása