HTML

szixti's blog : )

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2009.03.14. 19:24 szixti

Egy újabb hét

Igen, már megint eltelt egy újabb hét. A héten bent jártam az órákon, ami össze se hasonlítható az otthoniakkal. Más szokások, más ország. De ezt meg lehet szokni. S hogy megértem-e az órákat? Háát nekem németből van nyelvvizsgám, de itt osztrákul beszélnek! :D A viccet félretéve, ugye vannak apróbb különbségek az osztrákok szójárásában. Még egy pár hét, s a végén én is fuchzehn-nek mondom a fünfzehnt : ) Egyébként van egy igencsak fiatal, és ráadásul jóképű tanárom is. Le is esett az állam, amikor elkezdte az órát tartani, mert simán egy diáknak néztem.

Nah, egy kicsit a városról is... Szép, nagyon szép! : ) De ez mellet iszonyat drága. Minden! Viszont van egy-két nagyon jó hely a városban! Ahol az ESN-kártyával elég olcsón koktélozhatunk! Szerdán ki is próbáltuk! Három koktél összesen 1,5€ - jóóó ár ; ) Mellesleg Bécsben csak BMV-vel közlekedem --> BuszMetroVillamos : ) Szóval a lényeg, hogy a tömegközlekedés teljesen jó. Ha tudod hova akarsz jutni, nem tudsz eltévedni. S 40 perc alatt általában minden távolságot meg lehet tenni. S az éjszakai járatok is egész jók.

A héten sokmindenkivel beszéltem, így már nem is tudom mit akartam még írni... Na, az Erasmusos tali. Most is "Stammtisch" Tunnelben... Kövi héten jobb lenne valami izgibb program, de már kaptunk meghívót a kövi "Stammtisch"re is. Tegnap meg buliztunk egy jót a Palais Eschenbach nevű helyen. Ami tényleg egy palota volt!!!  Először picit furcsa volt, hogy a csodás csillárok közt ott a discogömb, de megvolt a hangulata. Táncolható zenével, sok bulizni vágyó emberkével... Nagyon jó party volt!

Nah, majd jelentkezem ;)

Csók mindenkinek!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szixti.blog.hu/api/trackback/id/tr811002301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása