HTML

szixti's blog : )

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2009.04.04. 10:36 szixti

A tavasz legelején...

Sziasztok!

Úgy tűnik, mintha eltűntem volna egy kis időre... De nem : ) Itt vagyok, s most adok is pár sort az "életemből". Szal mióta utoljára írtam, mi történt?

Az időjárás terén hóesés, egy nap tavasz, sok eső... S tegnap óta azért már kicsit tényleg kezd tavaszodni. Most már én is kimerészkedtem kabát nélkül is... Sőt, jégkrémet ettünk a Dunaparton... Annyira jóó volt ; ) Mondjuk volt egy nagyon konkrét csávó: egyik metro állomás, este 10, a srác meg betoppan hawaii ing, hawaii rövidnadrág, s agyonszolizva! Szóval ő biztosan Hawaiiról jött, vagy legalább ott érezte magát.

Bulifronton --> Megtudtuk, hogy miként ünneplik az osztrákok a születésnapot. Najó, nem mindenkit, de eljutottunk egy osztrák szülinapi házibuliba is. Stammtisch helyett a héten pedig mozizás volt. Egy német filmet nézhettünk meg a suli egyik hatalmas előadójában. S tegnap a Clubschiff-ben (hajón) megünnepeltük, hogy elkezdődik a 3 hetes - igen, a három hetes - tavaszi szünet.

Hozzá kell tennem, azért annyira szünet nem lesz... Van jópár beadós "házi", meg nemsokára vizsgák is lesznek, úgyhogy lassan ideje elkezdeni tanulni. (Külföldi nyelven több időt kell majd rászánnom, mint otthon.)

Jah... egy kis sztori... Megkaptam az első beszólást az egyik osztrák csoporttársamtól (persze pasi), hogy miért megyek is én egy kis különórára a fiatal tanárunkhoz?! Ezt a kérdést természetesen egy álcázni nem tudó mosollyal kérdezte meg... Nah jah... Kinek mi jár... : D Mellesleg olyan beadós, számolásos feladatot kaptunk "házinak" a költségszámításos óra kapcsán, hogy kábé 5 órába telt, mire végeztem vele. S tudtam, hogy mit kell csinálnom, s nem azért tartott ennyi ideig, mert bénuska voltam, s nem tudtam a feladatot megcsinálni. Szóval az otthoni pénzügy órák feladatai ehhez képest...

A minap egyébként számolgattam... Van 7 tanárom, illetve 8 - ha a tesit is nézzük. S van 4 kedvenc tanárom! De tényleg! El se hiszem egyébként... Van a kommunikációs órás nőci, a német tanárnő, a ktgszámításos gyakorlati órás srác, meg a logisztikás (igen, a Patrick H. : ) - csakis Manna kedvéért írtam ki a nevét : )). Bár az nem kérdés, hogy nálam ki szerepel az első helyen ; )

Nah, majd jelentkezem valamikor! Szép napsütéses napot! :)

 

...:: Ui.: Tegnap feladtam valamit palackpostával a Dunán... Lessétek! Hamarosan leér Bajára ; ))) ::...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szixti.blog.hu/api/trackback/id/tr791045446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása