HTML

szixti's blog : )

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2009.03.24. 23:40 szixti

Néhány apró gondolat...

Az elmúlt napokban hallottam párszor, hogy van, aki olvassa a blog-m : ))) Jóó, enélkül is tudtam, mert azért szoktam lesni a statisztikát : D De köszönöm! Jó érzés, hogy mondjátok is, hogy olvassátok... Szóval Szabi! Örülök, hogy mondogattad a blogozást (te mondtad a legtöbbször :)). S ha már megosztottam Veletek, hogy nézem a statisztikát... Szívesen megtudnám ki az, akinek a múltkorjában hajnali 2-3 közt jutottam eszébe, s engem olvasgatott!?!?! ;)

A kajcsi-frontról még nem írtam semmit. Persze, mint otthon is, itt is főzőgetek, meg ugye nem lehet mindig dürümön élni, akármilyen jó is : D A múltkorjában épp palacsintát csináltam... Édes kis "minipalikat". Aztán áthívtam fiúkat is, mint desszertre. Aztán vasárnap ők is visszahívtak engem. Háát csak ámultam-bámultam, hogy mennyire ügyes a két ejf-s fiú : ) Kész vasárnapi menüsort állítottak össze! : )

Egy utolsó gondolat --> A mai nap folyamán (igen, március 24-n, amikor már tavasz van!) több hóesésben, hóban volt részem itt, mint egész télen Baján... Kicsit vicces, nem? ; ) Nem először fordult már elő, hogy a semmiből csak hirtelen egy hóvihar kerekedett...

S akkor jó estét! Meg jó reggelt! S szép napot! 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szixti.blog.hu/api/trackback/id/tr881023784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása