HTML

szixti's blog : )

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2009.05.31. 01:11 szixti

Gyereknap

Halihó!

Így május utolsó napján "teszek" mégegy bejegyzést... : )

A vizsgáim továbbra is folynak... Túl vagyok most már a kommunikációs órás nőci vizsgáin is! Egyik nap a "Kommunikáció alapjai"-ból vizsgáztam. Aranyos volt a tanárnő, mikor a vizsga elején megjegyezte, hogy ha az erasmusos hallgató szótárt szeretne használni, akkor --> nyugodtan megtehetem (mert persze csak én voltam az erasmusos vizsgázó), de szerinte felesleges. Én is így gondoltam! Igazából eszembe jutott még az elején, hogy viszek majd szótárt egy-két vizsgára, de meggondoltam magam. Miért? Egyrészt a két nehéz szótárt elcipelni?! másrészt pedig amennyi időt eltöltenék a szavak keresésével, annyi idő alatt megfogalmazom kétszer is másként amit szeretnék. Szal felesleges... S tényleg nem volt nálam szótár sem! Úgy egy óra alatt mindenki befejezte a vizsgát. A következő napon pedig "Bevezetés a kommunikáció és nyilvánosság területeibe"-ből mutattam meg, hogy mit tudok. Kevesebb, mint másfél óra alatt ezt is befejeztem. Igazából egyik vizsga sem volt olyan nagyon vészes... Persze volt, hogy 5 jellemzőt kellett írni vhová, s nekem csak 4 jutott eszembe, stb... Apróbb hiányosságok előfordultak... Vagy talán azért éreztem könnyebbnek, mert kézenfekvőbb volt a téma? Vagy csak a tanárnő miatt? Vagy már picit belerázodtam a német vizsgázásba? Talán mindegyik és egyiksem! : )

De mégegy megjegyzés --> Jupíí : ) 2-st kaptam a "Kommunikáció alapjai" vizsgámra! Amikor vittem ki a másnap a vizsgapapíromat, a tanárnő rákérdezett, hogy mennyit tanultam? Kiváncsi volt, mert kijavította a vizsgám! S tetszett neki! Bár az egy-két apró hiányosság miatt nem nagyon jóra értékelte, hanem csak jóra! S akkor én meg miért örültem a 2-snek? Mert az nálunk 4-st jelent ; )

___________________________________________________________________________________

A hétköznapok? Egyik nap a Burgtheaterben jártunk. Bár még nem színházi előadáson, csak egy kis "körbevezetésen és történeten". A minap jártunk Vidámparkban is! Annyira jó volt! Go cart (vagy gokart - kinek hogy tetszik), a hullámvasút, a körhinta és az a hatalmas lángos! Lehet rendes lángost kapni a Vidámparkban! : D Ez meg egy kép a hullámvasútról, ahol végigmentünk -->

S elköszönőben mindenkinek Boldog Gyereknapot kívánok! Legfőbbképp azoknak, akik még annak érzik magukat! ; )

Nem tudom milyen idő lesz napközben, de ha szakadó eső, én akkor is elmegyek egyet fagyizni! Muszáj, hisz Gyereknap van : )))

Csáó

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szixti.blog.hu/api/trackback/id/tr111154153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása