HTML

szixti's blog : )

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2009.04.26. 22:07 szixti

Otthon

Halihó! : )

Gondoltam itt az ideje, hogy írjak pár sort (viszont időm annál kevesebb).

Hogy miért is ez a cím? Háát... Aki még nem tudja, egy hete éppen ilyenkor otthon jártam. Egy kis villámlátogatást tettem a kis városkámban : ))) Persze belefért egy szülinapis, pub-s buli, egy kis forró csoki az aero-s lányokkal, fiúk a volt melóhelyen, muffinsütés ; ), kolilátogatás, Barbiri :D, Élettársam, és a édes (L)C.(L)... Nah, meg persze a hivatalos intézni valók, mert ugye csak azért mentem haza! Egyébként meg titokban mentem, titokban is jöttem haza...

Az előzőekhez még annyit, hogy nem volt egy szabad percem se... Sűrű volt az a 7vége! Meg az utazás is lefárasztott - vagy az időeltolódás? nem is tudom pontosan, így ideértem után, nemkeveset aludtam! (Hozzáteszem háztól-házig utat 8 óra 15 perc alatt tettem meg, tömegközlekedéssel. S ebből több mint egy órát várakoztam! Nem is sok!)

S most sűrűsödnek már a dolgok... Majd ha lesz időm, jelentkezem!

Jah, s holnap már végre suli... Amit kifejezetten várok... : )

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szixti.blog.hu/api/trackback/id/tr651088200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása