HTML

szixti's blog : )

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2009.03.08. 11:58 szixti

Tavaszodik

Sziasztok!

Újra itt, egy kicsit mesélek az elmúlt napokról. Sikeresen beköltöztem a koliba. Egy hete vagyok itt, a "Távol-keleti szinten". Vagyis én hívom így, mert egy mongol csajszi a szobatársam, s a szint ezen részén még kínaiak, és japánok vannak túlsúlyban. Mondjuk  kicsit kihaltnak tűnik a koli, azért mert mindenki szét van szóra, meg igazából még nem túl sok mindenkivel találkoztam.

Két hét leforgása alatt úgy tűnik sikerült minden papíros elintéznivalót elintéznem! Kicsit hosszadalmas procedúra... Természetesen semmi sem egyszerű, ezért még van némi gondom az órarendemmel is. De majd alakul! A héten tesit is vettünk fel, mert miért ne? (box-t azért nem vállaltam be, mert biztosan nem olyan, mint a mi aero-boxunk :)) Mivel a tesi nem kötelező, s mindenki azt vesz fel amit szeretne, vagy ahová befér, szal fizetős. Viszont nagyon jó árban van mindenféle sport. Pl.: Fit&Dance-re fogok járni, s 14€ volt az egész szemeszterre. Ez azért nem rossz! Na, vissza a sulihoz... A legszembetűnőbb az volt nekem a suliban, hogy elég nagy divat a kutyával járok be órára! Szegény kis kutyusok is bent unatkoznak az órán... Az egyik órán, ahol voltam egy labradorral jött be az egyik csajszi. Meg se nyikkant a kutya 3 órán keresztül (feltételezem nem először volt bent). Háát ilyen is van!

Aztán szerdán megint volt Erasmus-s találkozónk a Tunnel nevezetű helyen. A következő  szerdán is megint ott lesz. Péntek este elmentünk páran a ClubSchiff-be bulizni, ami egy hajó a Dunán. Szombaton pedig megtaláltuk azt a helyet, ahová nem fogunk elmenni többet bulizni! Mint ne mondjuk... élményekkel teli hely volt... Az esti pozitívum pedig az, hogy a kedves törököktől a dürüm mellé kaptunk egy ingyen nyalókát :D

S akkor legyen egy kép, mert ígértem már... Ez a Stefansdom napsütéses időben...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szixti.blog.hu/api/trackback/id/tr97989035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása