HTML

szixti's blog : )

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2009.05.15. 20:40 szixti

Nincs több KuC...

Háát igen... Eljött az a pillanat is, amikor már nincs több Kostenrechnung und Controlling órám... Szerda óta a vizsgán is túl vagyok, bár még nem tudom, hogy milyen eredménnyel. Mit ne mondjak nem keveset tanultam rá, s újfent napokig energia-italon éltem. S osztrák csoporttársam meg sokallta azt a kevés órát is, amit átaludtam a vizsga előtt : D

A vizsga meg miként zajlott? Háát ilyen vizsgát én eddig még sosenem éltem meg! Pedig mennyi és mennyi vizsgán túl vagyok már! (S mennyi és mennyi lesz még!) Szal már ahogy reggel mentünk az ajtóra ki volt rakva az ülésrend. A vizsgát pedig a gyakorlati feladatokkal kezdtük. Úgy eltelt 10 perc, s épp a második feladatot kezdem el olvasgatni, mikor jön arra felém a professzor. Hogy értem-e a feladatot? -Tudja, hogy külföldi diák vagyok.- S erre elkezdett segíteni! Hirtelen ledöbbenve azt se tudtam, hogy mit csináljak... Persze ezen felbátorodva a többiek meg a "Tutor"-t hívták magukhoz segítségnek. Aki persze önzetlenül segített is...  S aztán ahogy láttam a prof. is persze, más diáknak is segített, akinél látta, hogy vmit elszámolt! Igazán, én nem emlékszem, hogy lettem volna ilyen vizsgán valaha... Aztán időhiány miatt nem is tudtam minden feladatot befejezni. A feladatok után pedig jöttek az elméleti kérdések! Háát az se volt egyszerű, sőt...

Aztán szerdán -részemről egy kis kikapcsolódásként- elnéztünk a suliba! Igen, szerda este a suliba! Mert "Innenhoffest" volt. Ami annyit jelentett, hogy a suli udvarán sok-sok emberke, olcsón sör-bor, s élőzene. Állítólag évek óta nagy hagyománya van ennek a rendezvénynek. Elhiszem! : )

Most viszont úgy gondolom, hogy többet nem írok, viszont megmutatom, hogy múlt vasárnap éppen mit főztünk ebédre ; )

Íme a köret -->

S ahogy készül hozzá a husi, meg a desszert, s persze a segítő kezek láthatóak még a képen -->

Ennyi ; )

Majd jelentkezem! Tschüss... : )

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szixti.blog.hu/api/trackback/id/tr461123907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása