HTML

szixti's blog : )

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2009.05.25. 16:09 szixti

Új

Háát igen, már itt az ideje egy újabb bejegyzésnek!

Szóval... Azóta túl vagyunk az utolsó német órán, s a német vizsgán is. Cserébe egy egész szombatot az egyetemen töltöttünk. Kaptunk egy kisfilmet, amit csoportosan előadtunk (mi hárman épp a napergiáról és annak felhasználásáról).

A múltkorjában pedig jártam a kezdő németes órán. De miért? Mert megvártam vkit, s a tanárunk ugyanaz, így ő természetesen megengedte, hogy beüljek az órára. Az óra pedig nagyon tetszett! : ) S aznap még a csajokkal összeültünk egy kis sütire és teára (szlovák, olasz, orosz, horvát, lengyel és kínai csajszival). Illusztrációnak pedig egy kép -->

Most 7végén pedig hosszú 7vége volt (Már megint! Úgy vettem észre, hogy szeretnek az osztrákok ünnepelni : D) Az ünnepnapon (csüt-n) elmentünk túrázni egyet a közelbe. Kicsit nehezen indultunk meg, de a végére elég sokat sétáltunk! S este én még találkoztam orosz barátnőmmel, s a változatosság kedvéért vele is sétáltunk, igaz a belvárosban. Szal 21-én megtettem, vagy "fuchzehn" kilométert : )))

A múltkor megemlítette valaki, hogy velem itt csak jó dolgok történnek, mert csak ilyet olvas... Háát nemcsak, de sajnáltatni nem fogom magam! Vannak negatívumok, s van olyan is, amit a pici lelkem nehezebben bír elviselni. De vannak a barátok itthon, s otthon :*, akik mindent megkönnyítenek! S köszönöm! : )

Legyetek jók! Áhh.. Ugyse tudtuk! : D

Csáó

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szixti.blog.hu/api/trackback/id/tr511141459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása