HTML

szixti's blog : )

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2009.06.29. 18:02 szixti

Még, még, még, ennyi nem elég!

Halihó!

Hol is fejeztem be? Hmm.. jó kérdés már... A lényeg a lényeg; hogy egész napos rohanások vannak... Ez néha jó, néha már kevésbé jó... Már kijelentkeztem Bécsből is - úgy másfél órás várakozás a 4 perces munkáért. Ma meg elmentem bizonyítványomért - persze még mindig csak azokat kaptam meg, amik fent vannak a rendszerben... De sajna még nincs fent minden eredmény sem..

Egész hétvégén a Donauinselfest volt : ) Bár eléggé esős volt, s jónéhányan mintás gumicsizmában nyomták : D De mi volt még jellemző? Rengeteg ember... Tényleg nagyon sokan. S egy-két jó koncert, s volt amit én is láttam. Razorlight-ról sajnos lemaradtam, mert aznap nem Bécsben voltam. Viszont Snow Patrol és Scooter... Az nagy volt! : ))) S még 'Donauinselfest-es' poharam is van. Kellett! : D

Lépek is, mert az egész napos rohanás, még nem fejeződött be...

csáó

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szixti.blog.hu/api/trackback/id/tr481216014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása